وب سایت رسمی امید ایران


وب سایت رسمی امید ایران
اندیشیدن

Main My profile designer
در باره ي ما

به وبلاگ من خوش آمدیدامید وارم که از این سایت نهایت استفاده را ببرید
پيوند روزانه
موفق باشید
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون
:: تمام پيوندها ::
جستجو در سايت
"لطفا از کلمات کليدي براي جستجو استفاده کنيد !!!


طراح قالب

Www.LoxBlog.Com
علم روز دنیا...

نویسنده : محمد علی بغمایی پور - ساعت ۸:٥٦ ‎ب.ظ روز ۱۳٩۱/٥/۱٥
 

 
 
نویسنده : محمد علی بغمایی پور - ساعت ۸:٥٢ ‎ب.ظ روز ۱۳٩۱/٥/۱٥
 

با سلام به شما بازدید کننده گرامی.
مفتخریم به اطلاع شما برسانیم که آدرس جدیدمان به طور کامل راه اندازی شده و شروع به فعالیت کرده است ،باید بگوییم که این امر فقط و فقط برای رضایت شما بازدید کننده گرامی است،از این پس به روز رسانی وبلاگ ها به این گونه خواهد بود که به روز رسانی آدرس جدید در اولویت قرار دارد و سپس این آدرس به روز رسانی می شود.لازم به ذکر است که به هیچ هنوان این وبلاگ حذف ویا با به روز رسانی های طولانی مدت مواجه نخواهد شد بلکه سریعا بعد از اینکه آدرس جدید به روز رسانی شد این وبلاگ نیز به روز رسانی می شود.شما بازدید کننده گرامی می توانید با ورود به سایت جدیدمان از امکانات جدید ما استفاده نمایید،از امکانات جدید می توان به انجمن اختصاصی وبلاگمان نام برد که با ثبت نام به صورت رایگان در آن می توانید مانند دیگر انجمن ها از آن استفاده کنید منطزر حضور گرمتان هستیم. 

شما بازدید کننده گرامی می توانید از لینک زیر وارد وبلاگ جدید ما شوید:

http://theoreticnews.

با تشکر فراوان مدیریت وبلاگ.

 
 
نویسنده : محمد علی بغمایی پور - ساعت ٥:٢٠ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۱/٥/۱٤
 

افتخاری دیگر جهت رضایت شما بازدیدکننده گرامی.

اضافه شدن تولبار به امکانات سایت.

می توانید تولبار را از آدرس زیر دانلود کنید.

دانلود تولبار

برای دانلود از سایت بر روی گزینه installtoolbar کلیک نمایید در پنجره ی جدید باز شده گزینه ی accept and install  را بزنید و سپس بر روی گزینه ی allow که در بالای مرورگر خود مشاهده می نمایید کلیک کنید. تضمین می کنیم که این تولبار هیچ گونه ویروسی نداشته باشد.

با تشکر مدیریت وبلاگ

 
 
نویسنده : محمد علی بغمایی پور - ساعت ٥:۱٩ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۱/٥/۱٤
 

 شرکت Blizzard در تایید و تاکید بر نظر رییس شرکت Valve گفت:Windows 8 فاجعه است!

هر چند که بسیاری از مردم در انتظار عرضه ی هرچه سریع تر Windows 8 هستند اما آقای Gabe Newell رییس شرکت Valve چندی پیش گفته بود Windows 8 فاجعه است و مانع ارائه ی بازی های رایانه ای برروی آن می شود , Blizzard هم نظر منفی در مورد Windows 8 دارد و واژه ی فاجعه را شایسته این ویندوز می داند.
 
 
شرکت Blizzard که با ارائه ی عناوین انحصاری شاهکار مانند سری بازی های Diablo و World of Warcraft امید PC بازان برای رقابت پلتفرم محبوبشان با کنسول ها است , با توجه به اینکه آقای Rob Pardo که از مدیران ارشد بلیزارد است , از حرف های  Gabe Newell استقبال کرده است , به نابود شدن پلتفرم PC از دید یک پلتفرم برای بازی های ویدئویی نزدیک می شویم.
 
Gabe Newell اعلام کرد که به احتمال زیاد Valve از این پس به سمت Linux خواهد رفت و دیگر برای Windows بازی نمی سازد.
 
آیا Windows که بیشترین قدمت را در بین پلتفرم های بازی های ویدئویی را داراست با این اشتباه Microsoft از دید بازی های ویدئویی از بین خواهد رفت؟
منبع:

سایت گیم فا

 
 
نویسنده : محمد علی بغمایی پور - ساعت ٥:۱۸ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۱/٥/۱٤
 

تعداد دانلود سیستم عامل جدید اپل موسوم به شیر کوهی (Mountain Lion) رکورد زد.
به گزارش ایتنا، سایت رسمی شرکت اپل دیروز (۳۰ ژوئیه – ۹ مرداد) اعلام کرد با گذشت فقط چهار روز از زمان ارائه شیر کوهی، این سیستم عامل بیش از سه میلیون بار دانلود شده است.
فیلیپ شیلر (Philip Schiller) نایب رئیس ارشد بازاریابی جهانی اپل، شیر کوهی را موفق‌ترین سیستم عامل تولید شده در تاریخ شرکت اپل دانست.
بنا به گفته اپل، شیر کوهی نهمین نسخه از سری "پیشرفته‌ترین سیستم عامل‌های رومیزی" است که کاربران با پرداخت ۱۹.۹۹ دلار می‌توانند آن را از طریق فروشگاه اینترنتی App Store و به صورت به‌روزرسانی از سیستم عامل‌های Lion یا Snow Leopard دریافت نمایند.
شیر کوهی دارای ۲۰۰ ویژگی و قابلیت جدید است که از آن جمله می‌توان به هماهنگی با فیس‌بوک، Dictation، AirPlay (پروتکل اپل در به جریان‌گذاری صوت، تصویر و ویدئو)، مرکز بازی (Game Center) و یکپارچگی با سرویس ابری اپل موسوم به iCloud اشاره کرد.
 منبع:

سایت ویتنا

 
 
نویسنده : محمد علی بغمایی پور - ساعت ٥:۱٥ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۱/٥/۱٤
 


با تکامل شبکه‌ها و توسعه زیرساخت‌ها، افزایش سرعت اینترنت قطعی خواهد بود و در چنین فضایی دیگر کمتر از گرایش به اپلیکیشن‌ها خواهیم شنید.

تحلیلگران می‌گویند وب موبایل در آینده ارتباطات آنلاین را تسخیر خواهد کرد.

به گزارش ایتنا از دویچه‌وله، شمار گوشی‌های هوشمند در جهان، در چند سال گذشته رشدی انفجاری داشته و ضریب نفوذ آن در سراسر جهان به سرعت رو به افزایش است. 
اگر کاربر گوشی‌های هوشمند اپل یا اندروید هستید، حتما با ولع دانلود اپلیکیشن‌های جدید و استفاده از آنها آشنایید.

بسیاری از ما کاربران گوشی‌های هوشمند، در دانلود اپلیکیشن‌ها گشاده‌دستی می‌کنیم و حتما اپلیکیشن‌های زیادی روی موبایل یا تبلت‌هامان داریم که شاید ماه به ماه هم به سراغ‌شان نرویم.

نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که در آینده، دانلود و استفاده از اپلیکیشن‌ها روی گوشی‌های هوشمند، کاهشی چشمگیر خواهد داشت. 

مرکز پژوهشی ABI پیش‌بینی کرده که در سال‌های آینده رفتار کاربران گوشی‌های هوشمند با اپلیکیشن‌ها تغییراتی اساسی را پشت‌ سر خواهد گذاشت.
کاهش پیوسته اپلیکیشن‌ها، یکی از آنهاست. اما چه چیزی جایگزین آن خواهد شد؟

این پژوهش نشان می‌دهد که استفاده از امکانات وب روی موبایل‌ها افزایشی چشمگیر خواهد داشت.

نسل آینده اتصالات اینترنتی و

 
 
نویسنده : محمد علی بغمایی پور - ساعت ٥:۱٤ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۱/٥/۱٤
 

گوگل اعلام کرد نقص نرم‌افزاری در نرم‌افزار مسنجر این شرکت موسوم به google talk سرانجام برطرف شده است.به گزارش ایتنا از فارس فارس به نقل از یواس ای تودی، گوگل که به همین علت با اعتراضات گسترده کاربران مواجه شده از آنان عذرخواهی کرده است.کاربرانی که طی یک روز گذشته تلاش کرده بودند به حساب کاربری خود در این سرویس دسترسی پیدا کنند، شاهد اختلال گسترده آن بوده‌اند.در ماردی هم که کاربران توانسته بودند با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد حساب خود شوند در عمل نتوانسته بودند پیامی ارسال نمایند.برخی کاربران هم از عدم امکان دسترسی به فهرست تماس‌ها یا ارسال کامل پیام‌های خود گلایه کرده بودند.
این مشکل محدود به رایانه‌های شخصی نبوده و کاربران سیستم عامل آندروید هم از وجود مشکل مشابهی شکایت کرده‌اند.گوگل در حالی از رفع این مشکل خبر داده که در مورد علت وقوع آن هیچ اطلاع‌رسانی نکرده است.

مشکل یاد شده محدود به کاربران ویندوز نبوده و کاربران مک هم از وجود آن شکایت کرده‌اند.
 منبع:

سایت ایتنا

 
 
نویسنده : محمد علی بغمایی پور - ساعت ٥:۱۳ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۱/٥/۱٤
 

فکر می کنید که یک تیشرت به جز جنس مرغوب، رنگ خوب و طراحی زیبا، چه مشخصه و امکاناتی باید داشته باشد؟ نظرتان درباره تیشرتی که صفحه نمایش LED، دوربین، میکروفون، اسپیکر و شتاب سنج داشته و با تلفن هوشمندتان قابل کنترل است چیست؟ این ایده کلی و فکری است که در پس پلتفرم TshirtOS قرار دارد و همان طور که از ظاهرش پیداست، فعلا تنها یک طرح اولیه است و تا تجاری شدن فاصله فراوانی دارد. 
 
این تیشرت می تواند توییت های دریافتی را نمایش دهد، موسیقی و کلیپ های ویدیویی را پخش کند و حتی پس از عکاسی، تصاویر را در اینستاگرام آپلود کند. 
 
CuteCircuit که طراح این تیشرت است، می گوید هنوز همه چیز در حد یک محصول آزمایشی است، اما داشتن یک تیشرت هوشمند می تواند ایده ای بسیار جذاب برای مصرف کنندگان باشد. هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی و قیمت یا زمان عرضه این تیشرت اعلام نشده است. البته برخی حدس و گمان ها هم حاکی از نمایشی و تبلیغاتی بودن این حرکت هستند و احتمال عرضه چنین محصولی را بسیار کم می دانند. 
 
به هر حال تا مشخص شدن موارد این چنینی، پیشنهاد می کنم تماشای ویدیوی جذاب این تی شرت را از دست ندهید.
منبع:
سایت نارنجی
 
 
نویسنده : محمد علی بغمایی پور - ساعت ٥:۱٢ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۱/٥/۱٤
 

بسیاری از مسئولین شرکتهای بزرگ مانند رئیس شرکت بلیزارد آقای راب پاردو  و آقای گیب نوبل از شرکت Valve از ویندوز ۸ بشدت انتقاد کردند و آنرا فاجعه خواندند. و حالا نوبت خالق بازی Minecraft یعنی Markus Persson  از شرکت Mojang است.
 
آقای پیروسن ویندوز ۸ را مانعی برای پیشرفت صنعت بازی و به ضرر بازیسازان دانست.
 
او همچنین اظهار داشت:
 
”بازیسازان خیلی راحت تر میتوانند برای کنسول ها بازی بسازند چون فضای باز و امکانات بیشتری در اختیار انها میگذارد ولی ویندوز ۸ امکانات و فضای  کمتری در اختیار بازیسازان میگذارد و این به ضرر بازیسازان و  صنعت بازی است. مایکروسافت تصمیم نادرستی گرفته . ویندوز ۸ فاجعه است!
منبع:
گیم فا
 
 
نویسنده : محمد علی بغمایی پور - ساعت ٩:٤٩ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۱/٥/۱۱
 

می دانستیم که اپل قصد دارد آیفون جدید را در شهریورماه معرفی کند، اما اطلاعات جدید روز دقیق آن را هم نشان می دهد و می گوید که در ۲۲ شهریور ماه باید منتظر مراسم معرفی آیفون 5 باشیم.

بر اساس گزارش منتشر شده، در این تاریخ علاوه بر آیفون جدید باید منتظر معرفی مدل تازه آی پاد نانو و احتمالا آی پد مینی هم باشیم.

گفته می شود که تاریخ ورود به بازار آیفون جدید هم چند روز بعد از مراسم معرفی خواهد بود. بنابراین احتمالا تا پایان شهریورماه می توانید منتظر آیفون 5 در بازار باشید.

منبع:

سایت نارنجی

 
 
نویسنده : محمد علی بغمایی پور - ساعت ٩:٤۸ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۱/٥/۱۱
 

تبلت سرفیس مایکروسافت گرد و خاک زیادی در بازار تبلت ها به هوا بلند کرده و هنوز از راه نرسیده، یک رقیب جدی برای تبلت های اندرویدی و آی پد به شمار می رود. اما هنوز از تاریخ دقیق ورود به بازار این محصول اطلاع نداشتیم. سرانجام امروز مایکروسافت تایید کرده این تبلت همزمان با ویندوز 8 یعنی در تاریخ ۵ آبان ماه وارد بازار می شود. خبری که طرفداران این محصول را خوشحال خواهد کرد. چرا که تا به حال تصور می شد این تبلت دیرتر از خود ویندوز 8 به بازار وارد می شود.

البته مایکروسافت تاکیید کرده که فقط مدل RT در این تاریخ وارد بازار می شود و سری Pro که از پردازشگر اینتل استفاده می کند حدود ۳ ماه دیرتر وارد خواهد شد.

منبع:

سایت نارنجی

 
 
نویسنده : محمد علی بغمایی پور - ساعت ٢:۳٠ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۱/٥/۱٠
 

با توجه به آگهی که برای پیش خرید بازی Need for Speed: Most Wanted منتشر شد ،این بازی از Kinect برای نسخه های Xbox 360 پشتیبانی خواهد کرد اما هنوز این خبر به تایید رسمی EA نرسیده است.

این آگهی از هر سه نسخه ی بازی تصویری دارد و در باکس آرت Xbox 360 یک نوار بنفش رنگ دیده میشود که برای عناوین کینکت استفاده میشود.در ادامه میتوانید این تصویر را مشاهد کنید.

طرفداران این بازی میتوانند منتظر تایید پشتیبانی کینکت در Gamescom 2012 باشند.

منبع:

گیم فا

 
 
نویسنده : محمد علی بغمایی پور - ساعت ٢:٢٩ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۱/٥/۱٠
 

پژوهشگران علوم پزشکی می گویند نتایج یک مطالعه جدید نشان داده است که عدم توجه به نیازهای اجتماعی و جسمی کودک به رشد مغزی او آسیب می رساند.

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ،  این اثرات سوء روی رشد مغزی کودک با تغییر محیط زندگی او و ایجاد فضایی مثبت تر و مطلوب تر، قابل درمان هستند.

متخصصان بیمارستان اطفال بوستون با مطالعه روی اسکن های مغزی سه گروه از کودکان رومانیایی ۸ تا ۱۱ ساله به این نتایج دست یافته اند.

تعدادی از این کودکان در مکان نگهداری کودکان بی سرپرست زندگی می کرند، تعدادی از آنها ابتدا در نوانخانه بزرگ شده بودند و بعد به فرزندخواندگی گرفته شده و عده دیگری نیز از همان بدو تولد با اعضای خانواده خود و در یک خانواده معمولی بزرگ شده بودند.

نتایج بررسی اسکن های مغزی تایید کرد: کودکانی که از ابتدا در نوانخانه بزرگ شده بودند حجم سلولهای خاکستری مغزشان کمتر از کودکانی بود که با اعضای خانواده خود زندگی می کردند.

هم چنین حجم سلولهای خاکستری در قشر مخ کودکانی که به فرزندخواندگی گرفته شده بودند به اندازه کافی رشد نکرده بود.اما این متخصصان دریافتند که ظاهرا ماده سفید مخ برخلاف ماده خاکستری، قابلیت ترمیم پذیری بیشتری دارد.

چون با وجود کم شدن حجم سلولهای سفید مخ در کودکان یتیم، آنهایی که به فرزندخواندگی گرفته شده بودند پس از مدتی اندازه ماده سفید مغزشان به همان اندازه کودکانی بود که در خانواده خودشان بزرگ شده بودند.

جزئیات این مطالعه در نشریه دستاوردهای آکادمی ملی علوم آمریکا به چاپ رسیده است.

منبع:

سایت پزشکان بدون مرز

 
 
نویسنده : محمد علی بغمایی پور - ساعت ٢:٢۸ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۱/٥/۱٠
 

مقامات بهداشتی اوگاندا روز شنبه اعلام کردند که تاکنون ۲۰ مورد ابتلا به ابولا در اوگاندا گزارش شده  که ۱۴ نفر آنها کشته شده اند.۲ تن ازمبتلایان نیز در قرنطینه به سر می برند. این ویروس پس از گذشت چند هفته و مشاهده موارد ابتلا و مرگ، تشخیص داده شد. علائم این بیماری نیز با تب شدید آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ،   ویروس ابولا که هیچ واکسن و درمانی تاکنون برای آن شناخته نشده است، ۱۰ سال پیش جان ۲۲۴ نفر را گرفت.۵ سال پیش نیز این ویروس دوباره فعال شده و جان ۳۷ تن را گرفت.

ابولا که خود را به صورت یک تب هموراژیک آشکار می کند بسیار عفونی بوده و به سرعت جان مبتلایان را می گیرد.

 این بیماری که با تب، سردرد، درد مفاصل، درد عضلانی، گلودرد و ضعف، اسهال، استفراغ و درد معده مشخص می شود، از حیوان به انسان منتقل می شود.

بدین ترتیب مقامات بهداشت اوگاندا به چندین هفته گمانه زنی درباره علت بیماری عجیب و غریبی که باعث فرار بسیاری از مردم از خانه هایشان شده است پایان دادند.

به گزارش اسوشیتدپرس از کامپالا، مقامات رسمی اوگاندا و یکی از نمایندگان سازمان جهانی بهداشت در کنفرانسی خبری اعلام کرد ابولا در اوگاندا شیوع یافته است.

دولت اوگاندا و سازمان جهانی بهداشت در

بیانیه ای مشترک اعلام کردند:« تحقیقات آزمایشگاهی در موسسه تحقیقاتی ویروس اوگاندا تایید کرده است بیماری عجیب و غریبی که در کیباله گزارش شده است همان تب خونریزی دهنده ابولاست.»

کیباله منطقه ای در نیمه غربی اوگانداست که ساکنان ان در هفته های اخیر با بیماری مرموزی مواجه شدند که منشا آن مشخص نبود.

مقامات بهداشت اوگاندا به خبرنگاران گفتند چهارده تن از بیست قربانی گزارش شده بر اثر ابتلا به ویروس ابولا جان خود را از دست داده اند.

مقامات اوگاندا از مردم این کشور خواستند آرامش خود را حفظ کنند و اعلام کردند گروه ضربت اورژانس برای متوقف کردن شیوع این بیماری تشکیل شده است.

هیچ درمان یا واکسنی برای ابولا وجود ندارد و این بیماری در سال دو هزار در اوگاندا دویست و بیست و چهار قربانی برجای گذاشت. ویروس ابولا به شدت مسری است و جان فرد مبتلا را به سرعت می گیرد. این بیماری برای اولین بار در سال هزار و نهصد و هفتاد و شش در کنگو گزارش شد و به نام رودخانه ای که در آن شناسایی شده بود نامگذاری شد.

دانشمندان منبع طبیعی ابتلا به این ویروس را نمی شناسند اما گمان می کنند اولین قربانی از تماس با یک حیوان الوده از جمله یک میمون آلوده شده باشد. این ویروس در مدت چند روز از طریق تماس مستقیم با خون فرد آلوده سرایت می یابد.

به طور مثال این ویروس از تماس خانواده قربانی با جسد وی در هنگام مراسم تدفین نیز منتقل می شود از این رو مقامات اوگاندا درباره هرگونه تماس غیرضروری با قربانیان ابولا هشدار دادند.

ویروس کشنده ابولا در یک ماه گذشته، ۱۴ تن را در کیبال در اوگاندای غربی کشته است.

منبع:

سایت پزشکان بدون مرز

 
 
نویسنده : محمد علی بغمایی پور - ساعت ٢:٢٢ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۱/٥/۱٠
 

ابولا (Ebola) یک بیماری ویروسی است که از سوی ویروس ابولا ایجاد می شود. این ویروس از خانواده فیلوویروس ها است که پس از وارد شدن به بدن ، نوعی بیماری تب دار و خونریزی دهنده ایجاد می کند که در ۵۰تا ۹۰درصد بیماران علامت دار به مرگ منجر خواهد شد.البته از ۴ گونه ویروسی ابولا یک گونه تنها به یک ابتلای بدون علامت منجر می شود و به مرگ نیز منتهی نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ، ابولا اولین بار در سال ۱۹۷۶ در یکی از استان های سودان و نیز منطقه ای در نزدیکی زئیر جایی که هم اکنون جمهوری دمکراتیک کونگو واقع شده است پیدا شد.بین ژوئن تا نوامبر آن سال ، ۲۸۴ نفر به این بیماری مبتلا شدند که در نهایت ، ۱۵۱ نفر، جان خود را از دست دادند.طی سالهای بعد، این ویروس به دیگر کشورهای آفریقایی هم گسترش یافته و هرچند سال یکبار تعدادی کشته و قربانی برجا می گذارد.البته فقط آفریقا درگیر نشده و بیماری پای خود را از آفریقا نیز بیرون گذاشته است.

ابولا  گاه به گاه بهطور مرگباری در میان

 
 
نویسنده : محمد علی بغمایی پور - ساعت ٩:٥۳ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۱/٥/٩
 

 

همان طور که می‌دانید تا کنون کارگردانان بازیResident Evil 6 بارها و بارها درباره بازگشت ترس واقعی سری رزیدنت اویل در این بازی مصاحبه کرده‌اند و قول‌های بسیار زیادی برای عملی شدن در این بازی داده‌اند.

امّا این بار،دو کارگردان Resident Evil 6،یعنی آقایان “هیروئوکی کوبایاشی” و “یوشیئاکی هیراباشی” در طی یک مصاحبه جدید دیگر درباره المان‌های مختلفی که هم جدید هستند و هم از نسخه‌های ۳ و ۴ بازی آورده شده‌اند صحبت کردند و قول دادند که ترس همیشگی و دل‌خواه طرفداران سری رزیدنت اویل در Resident Evil 6 بازگردد:

“ما قبول داریم که ترس چیزی است که در دو سه نسخه آخر رزیدنت اویل کم‌رنگ شده است؛هم‌چنین از اعتراضات به “رزیدنت اویل:عملیات شهر راکون” نیز این موضوع مشخص است.امّا قول می‌دهیم که در Resident Evil 6 ترسی که طرفداران می‌خواهند را قرار دهیم،برای مثال اگر با “لئون کندی” وارد بازی شوید ترسی را شاهد خواهید بود که لرزه بر اندام شما می‌اندازند و مانند نسخه‌های ۳ و ۴ رزیدنت اویل هستند؛هم‌چنین اگر با “کریس ردفیلد” بازی کنید نکات مثبت و المان‌های خوب رزیدنت اویل ۵ را مشاهده خواهید کرد؛مطمئن باشید که از بازی کردن Resident Evil 6 پشیمان نمی‌شوید و البته کلی هم می‌ترسید!”

در پایان خبرنگار وب‌سایت خبری Silliconera به شوخی گفت:

“امیدوارم حرف‌هایتان راست باشد چون من از طرفداران سر سخت سری رزیدنت اویل هستم،اگر راست نباشند من خودم به سراغ شما می‌آیم!”

Resident Evil 6 در مهر ماه برای PS3،Xbox 360 و PC توسط شرکت کپکام منتشر خواهد شد.

منبع:

سایت گیم فا

 
 
نویسنده : محمد علی بغمایی پور - ساعت ٩:٥۳ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۱/٥/٩
 

پرتاب زباله از راه دور درون سطل زباله یکی از کارهای لذت بخشی است که از پشت میز انجام می دهیم! اگر نشانه گیری خوب باشد، از شر زباله راحت شده ایم. اما اگر خوش شانس نباشیم پس از یک پرتاب و نشانه گیری ناموفق، باید از جای خود بلند شویم و به سمت زباله برویم و آن را برداشته و داخل سطل بیاندازیم.

 داستان این بدشانسی و تنبلی باعث جرقه زدن ایده ای در ذهن یک طراح خوش ذوق ژاپنی شده است. این طراح که FRP نام دارد برای خود یک سطل زباله هوشمند طراحی کرده که زباله را در هوا مسیر یابی می کند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط رضا حمیدیان | لينک ثابت |چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:,|


آخرين مطالب
روستای چاه خانی
بخندین
آمار
علم دنیا...
اخبارکوتاه...
بخندین
روش صحیح مطالعه...
اقات شرعی اسفند ماه
اقات شرعی دی ماه
فناوری نوین..
علم روز دنیا...
جک های جدید روز دنیا...
رده ی ایران درجهان از همه ی نظر
بدانیم تا بمانیم...
پیشرفت ایران
باشگاه های لیگ برتر 91/92
بخندین
حسینی باش
رااهنمای ما انسان ها


موضوعات
عکس های جالب ورزشی اخبار علمی درسی اقات شرعی استان بوشهر پاورپوینت اول دبیرستان حوادث پیامک رایگان بزنید
پيوند وبلاگ

حریم سلطان ردیاب ماشین جلوپنجره اریو اریو زوتی z300 جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امیدایران و آدرس rezahamidian.vic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

آرشيو
تير 1392
بهمن 1391
دی 1391
مهر 1391
شهريور 1391
نويسندگان
نويسنده وبلاگ :
رضا حمیدیان
آمار سايت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS
لوگوي دوستان
موزيک و کد جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 20935
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



دستتون دارمممممممممممممممممم